
Πολλοί μιλούν για μία ιστορική συναυλία και θα συμφωνήσω μόνο ως προς το σκέλος του μεγέθους. Όχι του καλλιτεχνικού.
Η συναυλία του Σαββάτου του ΛΕΞ στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ μάζεψε 65 χιλιάδες κόσμο. Αυτό από μόνο του αποτελεί τεράστιο συναυλιακό γεγονός. Όχι μόνο γιατί σπάνια βλέπουμε τόσο μεγάλο κοινό σε ελληνικά ονόματα (φτάνουμε στις εποχές των Πυξ Λαξ και του Νταλάρα ή του Σαββόπουλου) αλλά επειδή για πρώτη φορά στην Ελλάδα είδαμε τέτοιο πλήθος σε συναυλία που δεν γίνεται σε κάποιο στάδιο.
Σκεφτείτε το, 65 χιλιάδες θεατές σε ένα επίπεδο, όπως στα μεγάλα φεστιβάλ του εξωτερικού. Εξωπραγματικό, έτσι;
Το live ωστόσο δεν μου άρεσε (και πάρα πολύ), όσο και αν μου αρέσει (πολύ) ο ΛΕΞ. Δεν βαρέθηκα εννοείται, αυτό έλειπε, αλλά ποτέ δεν με συνεπήρε. Δεν υπήρχε και flow ώστε να σε παρασύρει, κάπου χάθηκε η μπάλα μέσα στο απέραντο πλήθος.
Μιλάμε ωστόσο για μία τεράστια παραγωγή που όμοιά της σε τέτοιο επίπεδο δεν πρέπει να έχουμε δει ξανά στην Ελλάδα. Λειτούργησαν όλοι τους πολύ επαγγελματικά με αποτέλεσμα τα πράγματα να κυλήσουν ομαλά, χωρίς προβλήματα ούτε στην αρχή ούτε στο τέλος. Ήταν δύσκολο το έργο τους. Κάτι παράπονα διαβάζω για ουρές στα μπαρ και έλλειψη ποτών, αλλά το θεωρώ έως και φυσιολογικό με τόσο κόσμο. Πόσα μπαρ θα χρειάζονταν πιστεύετε ώστε να είμαστε χαλαροί και δίχως ουρές;
Όσο για τον ΛΕΞαρο, ήταν σούπερ. Πολύ δυνατός επί σκηνής, κεφάτος, μπορούσε εύκολα να κουμαντάρει τους θαυμαστές του. Η φάση που θα μείνει στους περισσότερους δίχως άλλο ήταν όταν ανέβηκε στη σκηνή και τραγούδησε η Χάρις Αλεξίου. Έχουν πει μαζί ένα κομμάτι στο δίσκο της Χαρούλας οπότε ο ΛΕΞ την κάλεσε στη συναυλία του. Και καλώς έκανε, για πολλούς λόγους. Και λειτούργησε και καλλιτεχνικά το δίδυμο, είδαμε μία Αλεξίου βγαλμένη από τα παλιά.
Δύο ώρες παρέμεινε πάνω στην (τεράστια) σκηνή ο ΛΕΞ και όργωσε κάθε τετραγωνικό της. Οι περισσότεροι θα τον έβλεπαν σαν κουκίδα στο βάθος αλλά υπήρχαν πέντε τεράστια video wall ώστε να μπορούν να τον παρακολουθούν από εκεί. Για να καταλάβετε τι σημαίνει 65 χιλιάδες θεατές, οι πίσω-πίσω έβλεπαν μικρά ακόμα και τα video wall, μιλάμε για απόσταση.
Πολλοί μιλούν για μία ιστορική συναυλία και θα συμφωνήσω μόνο ως προς το σκέλος του μεγέθους. Όχι του καλλιτεχνικού.
Περισσότερα σε κατηγορία
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας