Στη σχετική επιστολή που απεστάλη προς τις διοικήσεις των Α.Ε.Ι. ζητείται ενημέρωση σχετικά με τη διαχείριση της χρηματοδότησης που έχει διατεθεί από το υπουργείο Παιδείαςγια τις Μονάδες Ισότιμης Πρόσβασης, όμως το ουσιαστικό ζητούμενο είναι να καταστεί σαφές, αν οι δομές που έχουν συσταθεί επιτελούν αποτελεσματικά τον σκοπό τους, ήτοι τη διασφάλιση της πλήρους συμμετοχής και στο σύνολο των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος, των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, που είναι άτομα με μειονέκτημα και άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ο κ. Παπαϊωάννου συναντήθηκε προ ημερών με τον Γιώργο Τριανταφύλλου, φοιτητή 8ου εξαμήνου στο τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, ο οποίος με υπόμνημα του προς το υπουργείο Παιδείας είχε ζητήσει την μεσιτεία της Πολιτείας καταθέτοντας την προσωπική του εμπειρία για τις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά στην πανεπιστημιακή του ζωή ως φοιτητής στο φάσμα του αυτισμού.
Η συζήτηση που έγινε στη συνάντηση αυτή υπογραμμίζει την χητεία για συστηματική παρακολούθηση της λειτουργίας των Μονάδων Ισότιμης Πρόσβασης των Α.Ε.Ι., με έμφαση στην αποτύπωση της εμπειρίας των φοιτητών και φοιτητριών, για την αναγνώριση προβλημάτων και δυσλειτουργιών, όθεν οι εκάστοτε παρεμβάσεις να προσαρμόζονται στις διαφορετικές ανάγκες και συγκυρίες κάθε ατόμου, διασφαλίζοντας ότι λαμβάνονται υπόψη όλες οι μορφές αναπηρίας.